Sivut

torstai 11. tammikuuta 2018

Helpottaa

11 päivä sokerittomuutta alkaa ja nyt vasta alkaa helpottaa pahimmat. Enää 20päivää jäljellä.. tai ehkä vähän päälle jos lauantai on virallinen cheat ateria-päivä. Ei tää nyt ihan helpoin alku ole ollut mutta kyllä tämä tästä vielä suttaantuu.

Ensimmäiset päivät oli selkeästi kaikista vaikeimmat mutta niistä kun puski ohi pakolla niin helpotti. Jostain oon joskus lukenut että kestää 21päivää oikeasti päästä sokerikoukusta eroon. Se on himmeen pitkä aika. 😭. Mut siitäkin selviää. Kysymys kuuluukin miten voi sitten ottaa sen cheat-aterian mukaan mikäli kuukauden jälkeen on selvillä vesillä. Me miehen kanssa podittiin miten me sitten jatketaan. Tähän mennessä paras idea on tehdä niin että molemmat saa valita sitten yhden 'herkun' mitä syö lauantaisin, esim tönä ben and jerrysiä tai vaikka karkkipussi, mut ei niin että sipsei, karkkia ja suklaata.. Koska sitten se lähtee ihan käsistä.


Ruuat eilen noudatteli samaa kaavaa kuin ennenkin. Iltapalaksi meni munakas ja leipää mutta niitä en kuvannut.

Puuro aamiaiseksi
Perunaa, kanaa ja kasviksia lounaaksi
Tällainen uusi löytö välipalaksi
Sit salaattia päivälliseksi. Jauhelihalla 😁

Eilen pohdittiin kyllä yhden kaverin kanssa että miten saisin esim kierrettyä makeanhimoa jollain korvikkeella, mutta täytyy sanoa että en mitenkään. Mulle suklaata ei korvaa mikään ja mielummin sitten pysyn täysin erossa kuin edes yritän. Mä en esim voi syödä liikaa mitään noita prodepatukoita enkä muitakaan tollasia sillä mulla menee maha aivan sekasin niistä lisäaineista ja varsinkin polyoleista. Sitten siitä taas kärsii kaikki kanssa-asujat sekä treenaajat...

Pakko kertoa myös vähän liikunnoista tähän kun tuntuu että niitä en ookkaan availlut hetkeen. Aamulla kävin tekemässä mun kyykkytreenin ja ai jessus, nyt alkaa helpottaa jo asennonkin kanssa. Mua ei ole todellakaan luotu kyykkämään. Mittasuhteet on aivan väärät ja mun lonkkareisi pituus on ihan älytön verrattuna muuhun kroppaan (enter tekosyy). Mä en vaan ole oikeasti osannut koko hommaa. Nyt VIHDOIN kyykyt tuntui hyvälle. Meen tässä syklissä nyt viimistä viikkoa ennen kun kevenee ja ens viikko mulla on höntsäilyä tiedossa. Pelkkää peruskuntoa, enkä tee mitään ihmeellistä tai raskasta. Toki kyykkäilen mutta 4 kakkosta 80% maksimista. Koko ton kyykkyprogression idea on siis pikkuhiljaa hilata sekä kyykky että rinnalleveto maksimia ylöspäin, eli saada voimaa.



Illalla wodilla oli peruskuntotreeni. Meillä boxilla on tällä viikolla sitten taas tekniikkaviikko meneillään mikä osittain keventää myös kuormaa kun ei ole mitään keuhkotuuletuksia edes tiedossa. Lauantaina taitaa olla jonkinnäkönen paritreeni missä pitäs mennä kovempaa mutta silloin mä olen töissä niin en pääse osallistumaan.

Nyt aamupalahommiin 👌😊. Mitähän sitä söis 😉😂🤔


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.