sunnuntai 6. elokuuta 2017

Kesän yhteenveto

Moikka kaikille. Kesä oli ja kesä meni. Viime tekstissä kerroinkin että tauotin sopparin Hannan kanssa enkä noudattanut mitään ruokavaliota pilkulleen koko kesänä vaan halusin että paino olisi ylläpidossa eli ei liiku ylös eikä alas. Arvatkaas mitä, siinä onnistuin ja ekaa kertaa kävin tänään vaa'alla about kuukauteen ja se näytti 98.2kg. Oikeastaan se on 100g vähemmän kuin ollessaan alimmillaan.

Toki joku voi ajatella että ylläpito tässä vaiheessa on tyhmää, mutta olin niin kauan dieetillä ja ruokavalioilla ja kaikenmaailman hömpötys yrityksillä että tauko tuli oikeaan paikkaan. En myöskään halua jojota tai olla kesäksi miinus kymppi laihduttaja ja sitten grillata ja juhlia kilot kesällä lähes kokonaan takasin vaan haluan että pikkuhiljaa saan kilot siihen määrään missä sitten pysytään 😊. Eli edelleen olen ei pikadieettien ja kituilun kannalla. Oon nauttinut kesästä, syönyt fiksusti välillä herkutellen ja liikkunut koko kesän samaan tahtiin ellen enemmänkin kuin talvella. Nauttinut poitsun kanssa peuhaamisesta ja selkeästi levännyt. Ootan syksyä siis innolla ja huomisesta alan hieman jälleen tarkkailemaan syömisiä, mutta edelleen kalorit korkealla.



Lähtötilanne

Laura on super! Ollaan kesällä tehty paljon pohjatyötä ja harjoteltu vaikeitakin olympianostoja pala kerrallaan ja jos joku on tullut selväksi niin se että mun selkä kaipaa vahvistusta ja nimenomaan kannatteluun eikä mitään turhia pumppiliikkeita vaan niin että selkä jaksaa myöskin kannatella mun raskasta yläkroppaa.




Laura teki mulle sekä työntäviä että vetäviä liikkeitä varten 8viikon tukiohjelman ja sitä tässä nyt viikko tahkottu.

Nyt siis alkaa hieman tiukemmat linjat, ja blogi päivittynee useammin kun alan mittoja ja vaakaa hieman enemmän seuraamaan 👍. Nyt oottaa treenit ja sinne siis 😁

8 kommenttia:

  1. Siis v a u miltä näytät!!! Ihan käsittämätön harppaus taas edellisistä kuvista! Hienoahienoahienoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ❤. No oon kyl ihan tyytyväinen että hitaasti mitta varmasti koko ajan mennään etiäpäin 😊

      Poista
  2. Ootko muuten koskaan tutkituttanut sun vatsalihaksia? Mulla on ihan saman mallinen maha sivusta katsottuna kun sullakin, ja mulla on todettu raskauden jälkeen vatsalihasten erkauma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyl oo itseasiassa. Joskus sitä joo mietin mutta sit on niin paljon viel rasvaa masussa ni en oo liiemmin aatellu. Pitäs varmaa käydä näyttää...

      Poista
  3. ...ja sinähän siis osaat ylläpitää painoa!! Loistavaa! Sehän paljon vaikeampaa on kun laihduttaminen. Käytännössä olet elänyt kesän juuri sitä normaalia elämää mihin projektin jälkeen tulisi siirtyä. Ja sehän sujui hienosti! Onnea! Ja näytät kuvissa hirmu hyvältä, paljon sutjakkaammalta. Eli varmaankin tullut lihasta alle ja rasvaa palanut päältä pois ihan reippaasti. Ootko harkinnut InBodya lähiaikoina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakin näillä näkymin joo olen pystynyt ylläpitoon rennosti 😊. Mistä oon superilonen. No en oo tota inbodya kyl sen liiemmin miettiny. Jos jossain tulee vastaan niin ehkä mielenkiinnosta voiskin käydä 😊

      Poista
  4. Hei näytät mahtavalta!! Toi ylläpitohan on ollut iso haaste, laihduttamisenhan sä jo osaat, mutta kun se paino pitäis lopulta saada pysymään niin se onki jo vaikeempaa - varsinkin rennolla asenteella ilman että mietit aamusta iltaan oonko nyt syöny oikein suhteutettuna liikuntaan :)

    Mulla ei itellä oo painonpudotusurakkaa, mutta nimenomaan tasapainon löytäminen treenin, ravinnon ja levon välillä. Oon nyt vuosien taistelun jälkeen löytäny sen oman rytmin niin ettei tuu totaaliväsähtämisiä kun ensin reenaa sata lasissa ja sitte voimat loppuuki kesken.

    Keep up the good spirit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä ylläpito on se vaikein juttu. Monet laihduttaa monet kerrat samat kilot pois mutta pään sisällä mikään ei muutu.
      Onneks ite nyt ainakin sen yhden askeleen päässyt eteenpäin 😁.

      Poista

Kiitos kommentista.