Sivut

perjantai 18. elokuuta 2017

Hyvä pössis

Nyt on taas hyvä pössis asioiden sujumisen suhteen. Ruokis lähti taas sujumaan sulavasti, ei ongelmia siinä. Painoa en oo teille tarkastanut, teen sen maanantaina näillä näkymin. Mä mietin sellasta et kiinnostaako teitä mielummin tarkka painonpäivitys esim joka ma tai pe tms vai sitten onko ihan sama 😊? Ite en sitä aio stressata mutta koska alotin nyt kuitenkin vähän tiukemman linjan niin on munkin sitä seurattava jotta tiiän säätää ruokista 👌.




Huomenna ois sit myös eka cheat ateria ja aattelin grillata pekoniherkkusieniä ja pihviä 😆🙈. Voiks tätä jooko silti kutsuu dieetiks? Voi voi.


Silti normaalisti enemmän näitä 💖

Mä eilen mietin tota liikunnalla itsensä vähän huijaamista. Itse käytän sykemittaria ja se antaa raa'an arvion kulutuksesta. Eilen kulutin sen mukaan n900kcal crossfitissä mutta mä itse uskon että kulutus on lähempänä 600-800kcal ja tossakin on suuri heitto. Ennen saatoin ajatella että voin nyt sitten syödä enemmän ja mikäli haluun kiloja pudottaa niin nyt se ei kyllä toimi. Varsinkaan kun noi kulutetut on ihan sattumaa mitä ne oikeasti on.

Pakko hieman olla ankarampi. Lepopäivinä mulla jää parisataa kaloria pois ruuasta jo treenijuomien vuoksi ja noitakaan en joka treenissä käytä. En enää oikein ajattele mitään lihaksenkasvatusjuttuja niin toi liian proden mättäminen tuntuu tosi hassulta itselle. Ja lihan kulutus itsellä parin dokkarin jälkeen semisti ällöttää 🙈. Ei sillä kyllä mä lihaa ja maitotuotteita käytän mutta todellakin vähemmän kun ennen. Ois ihana osata tehä maistuvia kasvisvaihtoehtoi jo poitsua aatellen mutta ajan kanssa jos alkas pitelee ihan kasvisruokapäiviä kotosalla 😊.

Tänään perstai, huomen cheatpäivä. Päivittelen varmaan fiilareita 👊

4 kommenttia:

  1. Nyt mielenkiinnosta kyselen, ett missä kohtaa olisi ns. pakollista käyttäö erilaisia treenijuomia joko treenin aikana tai sen jälkeen?

    Treenaan vaihtelevasti enemmän ja vähemmän tavoitteellisesti, yleensä salilla ja välillä enemmän aerobista mm. työmatkapyöräilyä 20 km/suunta.

    En ole kuitenkaan koskaan käyttänyt näitä treenijuomia. Treenin aikana vettä ja sen jälkeen normaalia ruokaa.

    Tavoitteenani on siis olla hyvässä normaalissa kunnossa ja kasvattaa lihasta ihan hiljalleen. Onko se siis vaikeampaa ilman näitä treenijuomia?
    Kun juurikin mietin niiden hintaa, kalorimäärää ja muuta sisältöä. Onko se siis kaikinpuolin järkevää ns. normaalilla kuntourheilijalla?

    Tsemppiä sinulle taas syksyyn! Itsekin otan taas vähän kuin uuden alun kesän jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se kyllä pakollista ole oikeasti varmaan koskaan.. Varsinkaan ihan perus kuntourheilijalle. Mä käytän koska kalorivajetta joudun ruualla tekemään ja teen kovaa treeniä niin koitan estää lähinnä lihaskatoa treenijuomilla joista käytän VAIN heraproteiinia treenin jälkeen n30g ja aminohappoja (mannisen eaa+) treenin aikana noin 7g.

      Henk koht mun mielestä jos pikkuhiljaa lihasta haluaa kasvatella on ruoka se tärkein osa. Syö tarpeeksi puhdasta ruokaa ja paino sanalla tarpeeksi. liikkuu monipuolisesti salilla ja toi työmatkapyöräilyhän on loistava lisä. Sit kans lepää tarpeeksi ;).

      Toi hinta on oikeesti aika korkea kun lähtee sötköttää kaikenmaailman höpötyksiä salille ja muualle mukaan. Jos tuntuu ettei palaudu tarpeeksi hyvin niin ehkä kokeilisin magnesiumia illalla (siis sellasta prismasta saatavaa pureskeltavaa) ja sitte sitä heraprodee ja siinäkin ihan sama mitä heraa... :) Noilla pääsee jo aika hyvään alkuun.

      Mä kans uudelleen piiiikku kiristyksellä liikkeelle ;). Ihanaa syksyä sullekkin

      Poista
  2. Kiinnostaa painopäivitykset :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista.