sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Pisteltiin fat amya turpaan

Nyt on ollu kyllä sellanen viikonloppu liikunnan osalta että oksat pois. Mä päätin aikoinaan että kun eka kymppikiloa on poissa niin palkitsen itseni jollain tavalla ja palkinnoksi muodostui crossfitin saralle sellainen harjoite kuin fat amy. En olis tota harjoitusta vielä hetki sitten varmaan saanut edes läpi vietyä sillä se on oikeasti aika haastava jos ihan kylmilteen lähtee. Kuitenkin tietyt standardit liikkeissä pitää olla jotta se lopputulos olis niinkun vertailtavissa muihin. Tai oisin mä ton saanu loppuun mut kuollu matkalla 🤣

Fat amy koostuu:
50 kyykkyä (polven alapuolelle)
10 burpee (rinta käy lattiassa)
40 vatsalihasta (jalat timanttiasennossa, kädet käy varpaiden etupuolella sekä pään takana)
10 burpee
30 askelkyykkyä eteen tehtynä (ei askeltaen eikä jalkaa taakse siirtäen)
10 burpee
20 kahvakuula heilautusta pään yläpuolelle
10 burpee
10m karhukävelyä
10 burpee
20 kahvakuula heilautusta
10 burpee
30 askelkyykkyä
10 burpeeta
40 vatsalihasta
10 burpeeta
50 kyykkyä...

Aika ei ollu tuo. Kello unohtu päälle 🤣☝️





Siitä vaan testailee. :D. Viimisissä burpeissa ja kyykyissä meinas mulle tulla seinä todella pahasti vastaan ja ilman Miian huutamista en varmaan ois päässy loppuun <3. Kiitos myös Pauliina kun tulit tekee kaveriksi.Oon niin ylpee et saatiin kaikki 470toistoa tehtyä vaikka tuntukin välillä tosi pahalle ihan suoraan sanoen. Toi tehdään siis aikaa vastaan ja niin nopeasti kun pystyy.

Tänään tehtiin sitten sellanen unbroken wall ball treeni. Tän oon tehnyt kerran aiemmin ja sain 9 siis YHDEKSÄN toistoa. Muistan että aloin itkee ja olin niiiin pettynyt itseeni kun vaan luovutin. Pää ei pysynyt yhtään kasassa. Tänään otin tavoitteeksi tehdä noita heittoja ainakin 20. Uskoin että tohon pääsen vaikka toikin on ihan surkea tulos. Noh 20heittoa kun oli mennyt niin tiäettkö tuli sellanen no mitä mä enää heilun kun tavote oli täynnä. NIIN TYPERÄÄ. 28heittoa tein ja voin sanoa että kuukauden päästä tulen tekee tän uudelleen ja sillon tavote on kyllä 40heittoa. Sen vannon. Huomasin että jos tähtään johonkin niin saan sen tehtyä (kuhan se nyt on ees semirealistinen), mutta pää meinaa laota heti kun tavoite on täynnä.

Epäilen ihan liikaa vieläkin omia kykyjäni ja ehkä jopa sitä mihin mun keholla tänä päivänä pääsee. Mun on ihan tosi vaikee antaa itselleni vähän siimaa että oikeasti olen parantunut monessa jutussa aika huimasti jopa ihan viimisen puolen vuoden aikana.  Noh tosta wall ball setistä jäi sen verran hampaankoloon että päätettiin jälleen Pauliinan kanssa että perkele, tehään joku nopee setti vielä kaupan päälle ja ennen tekniikka wodia harjoitteeksi päätyi tällanen:

3kierrosta:
10 leukaa
20 punnerrusta
30 kyykkyä.

Voin sanoo et jalat on vähän tusana. Mut niin hyvä fiilis vaan kun saa pikkasen piiputtaa.

Tekniikkatunti vielä päälle ja hei kiitos ja moro. Nyt on viikonlopun pikku urheilut täynnä. Ens viikolla meillä on boxipippalot ja niissä ajattelin ottaa aika relasti. Saas nähä mitä kivaa meille on keksitty ;).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.