torstai 8. kesäkuuta 2017

Lauran kanssa treenailu

Noniin. Aattelin availla muutaman sanasen miten meillä treenit sujuu Lauran kanssa. Oon paljon availlu Hannan kanssa opittua ja nyt haluun avata vähän toisen puolen toimintaa eli urheilupuolta 😊. Lauran kanssa ollaan nyt muutama kuukausi treenailtu ja voin sanoa olevani oikein tyytyväinen.

Ihan ensiksikin uutta oli että mä kun meen treeniin niin mun ei tarvitse muuta kuin ilmaantua paikalle ja Laura on joka kerta koostanut mulle jo etukäteen ihan oman treenin alkulämppineen ja myöskin loppurullailujen kera. Liikkuvuus ja aktivointi on olleet tärkeessä roolissa ja tässä tosiaan on tullut huomattua että joku on koulutettu fyssari. Taisin ohimennen kerran mainita että nilkka vihoittelee ja jo kuulkaa oltiin tekemässä nilkkajuttuja samalla sekunnilla 😊☝️💛. Musta myös tuntuu että mua pusketaan joka kerran eteenpäin just yksilönä, ja treenit on todellakin mun tavoitteita arvioiden suunniteltu.


Huomaan myös että Laura haluaa mun kehittyvän varsinkin heikkouksien kanssa ja goblet squattia on tullut tehtyä useemmin kuin kerran. Tuo liike on siis kahvakuulalla tehtävä ja vahvistaa kyykyn asentoa. Myöskin lapa aktivaatioharjoituksia tehdään paljon sekä otteen pitävyys harjoituksia. Näiden vaikutuksen oon myöskin huomannut kyllä vaikuttavan suoraan kehitykseen. En esim ennen jaksanut roikkua ollenkaan omalla painolla ja aina piti varpaat pitää maassa. Nykyään pysyn jo lyhyitä aikoja hyvässä pidossa ja toivoa sopii että se eka oman kehon leukakin sieltä joskus tulee. Siihen kyllä vaikuttaa jo aika moni muukin asia 🙈😆.

Tää on ehkä hirvein selkäliike minkä täl hetkel tiedän.. tai noh on yks kauheempi ja siihen liittyy jumppapallo mut se jääköön salaisuudeksi 🙈😉

Ihmisenä tuo tytteli on aivan ihana. Todella tiukka mutta ehkä yksi empaattisimmista tyypeistä ketä oon tavannut. Siis oikeasti. Ainoa hankaluus on välillä ollut aikatauluttaminen sillä äiti-ihmisenä hoitajaa on välillä hankala löytää ja Laura itse myöskin treenaa hurjan kovasti ja valmentaa niin yksityisesti kuin meillä boxillakin joten kiirettä pukkaa molempiin suuntiin. Kuitenkin aina ollaan aika löydetty mikä on aikamoista 💖👌.. Lauran voi bongailla instasta @laurahoooo ja blogista: http://themomentsoflaura.blogspot.fi/?m=1 .


Muistakaahan treenailla kovaa ja käydä myöskin mun insta stalkkaamassa @hannamv85 😘


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.