Sivut

maanantai 1. toukokuuta 2017

Yhteisöllisyyttä ja terveellisempi hamppariohje

Vappu takana ja ylläripylläri meillä rullas arki kotona just niinkuin muinakin päivinä, eli mää en pitänyt hulluttelupäiviä. Tänä vuonna en maistellut munkkeja enkä skumppaa. Mää reenasin kylläkin mutta muuten haluttiin vaan ottaa chillisti koko vappu ilman suunnitelmia. Miehellä vähän työstressiä niin halusin myös että hän relaa ja saa levätä.

Onneks reenaus oli vaan jumalattoman kivaa sillä meillä oli vähän tiimiwodeja parina päivänä. Eli tehtiin joko pareittain tai joukkueina. Nää on niitä päiviä jolloin oon niin onnellinen meijän crossfit-pesueesta. En oo missään itse henkilökohtaisesti tavannu noin upeeta ja iloista jengiä puurtamassa ja kannustamassa toisiaan. Tänäänkin vedettiin pikkuleikkimielisiä skaboja ja se kannustus on vaan hianoo. Plus kun tekee tällasia sitä vähän niinkun unohtaa olevansa välillä liikkumassa oksu kurkussa ja pitää vaan kavereiden kanssa hauskaa 💖.

Yhteisöllisyys onkin ehkä crossfitin suola. Mä joskus aattelin et tollanen on ihan kulttimeininkiä mut niin siihen kulttiin vaan ajautuu 😂👌. Enkä kadu pätkääkään. Ei se sitä tarkota ettei ois muuta elämää mut kyllähän harrastuksen pitää olla itelle kivaa ja nuo ihanat ihmiset tuolla on kultaa ja vaan lisää tohon lajiin niin paljon.




Treenin jälkeen olikin hyvä naatiskella hampparista. Ja vieläpä terveellisestä. 😁



Tarvitset:
1 kokonaisen täysjyvä ruispalan
80g kanan rintafiettä
Avokadoa
Oman mielen mukaan härpäkkeitä.

Itse laitoin kanan sekä leivät 45sek mikroon ja lisukkeiksi hieman chipotle kastiketta sekä n rkl salsaa ja kurkkua. Eikun nauttimaan. Niin hyvää ja erittäin hyvä vaihtoehto jauhikselle ja makaronille sillon tällön 👌

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.