perjantai 7. huhtikuuta 2017

Vapaus maistuu hyvälle

Heippatirallaa, paaaljon on taas mahtunut muutamaan päivään ja kiirettä on pitänyt. Aloitettiin Lauran kanssa treenaaminen nyt sitten tosissaan (muttei vakavasti) ja voi vitsi mitkä ekat treenit meillä oli. Tehtiin ihan takakyykkyä tekniikalla ja mä olen sanalla sanoen PASKA siinä. En enää niin huono kuin ennen mut jeesus et on kivinen tie vielä edessä. Paljon vaatii keskivartaloharjoitusta lisää sekä pakara-aktivaatiota että edes viitsii lähteä isompia painoja kokeilemaan. Nyt Laura korjas pari aika isoa mutkaa pois matkasta ja esim mun katse oli missä sattui ja sen kun korjasi oikeaan kulmaan alkoi sujua jo huomattavasti paremmin. Sain yhden aika hyvännäköisen ja varsinkin tuntuisen 30kilon takakyykyn tehtyä ja siihen laitettiin stoppi. Itseasiassa mun koko vuoden tavoite oli 1x 30kg kyykyssä koska tiesin kuin huono oon siinä joten ainakin yksi tavoite tälle vuodelle saatettu loppuun.
Tehtiin myös mavea mikä on mun suuri rakkaus. Siinä korjattiin liike mahdollisimman suoraviivaiseks ja tehtiin sellanen raskas mut silti hyvin kasassa pysyvä ykkönen olikohan 95kilolla jos en väärin muista. Lähinnä siis tsekkailtiin parin ison liikkeen tekniikat ja mitä niistä nousee ja mistä lähdetään.

Mua harmitti ainoostaan se että ihan alkuun kyykkyä tehdessä mua huippas joka ikinen kerta kun tulin ylös, kunnes huomasin etten hengitä. Siis pidätin koko toiston ajan henkeä.. että näin.. Ton kun tajus niin alko vähän helpottaa. Harvemmin enään seuraan sykemittarilla kaloreita mut se että meillä kulu ton tunnin aikana yli 600kcal oli mulle aika yllätys.



Kävin illalla myös sitten salilla tekemässä treenin mut ei ois varmaan pitäny. Tuli taas se sama ahdistus ja varsinkin kun illalla siellä on niin paljon porukkaa niin musta tuntuu että oon vaan kaikkien tiellä, kun en veivaa kauheen tosissaan. Noh onneks voin nykyään myös mennä tekemään boxille mun treenit enkä ehkä tarvii mihinkään tuota kuntosalin puolta niin eipä tarvii näitäkään tän enempää stressata. Km on kyllä hyvä sali, mikäli ihan kuntosalia etsii ja Samuli ja Nina on supermukavia. Tein oikeesti vaan puolet mun aktviointi jutuista ja 10minuutin hiitin ja lähin pois. Huomenna teen sit tuplat. Meen tekemään oman aktivoinnin ja wodin.

Eilen mulla oli hieroja. Käyn Petteri Haukalla physioproteamilla ja voin kyl lämpimästi suositella. Todella huolellinen hieroja joka ainakin mulla on saanu monia pikkukremppoja kuntoon. Aukastiin vähän jalkoja ja takareidet oli oikeesti niin kosketusarat että ei se hierojakaan mikään ihmemies ole joten myös kehonhuoltoa lisää.



Hannan kanssa myös päiviteltiin tänään kuulumiset ja vähän rukattiin ruokista uuteen kuntoon. Mitään hirveen radikaalia ei tullut ja sain itsekin vaikuttaa muutoksiin joten pisteet siitä 👍. Hanna myös oikeasti aidosti vaikutti kiinnostuneelta miten on mennyt ja miltä kropassa tuntuu ja onneks pystyin kertoo et tooooodella hyvin. Hikoilen treenissä, juoksen vähän vessassa ja nukun paremmin kun vuosiin ni eihän tässä kauheesti valittamista ole 😂💪.

Kohta lähen reenailee mut tälleen pikkupäivitys tässä. Loppuun vielä kuvat mun uudesta kevättakista ja hei koko on 42!!! Aika siistiä.

2 kommenttia:

  1. Sun treenailut kuulostaa kyllä huipulta, vaikutat olevan silleen sopivasti liekeissä mutta kuitenki jalat maassa. 💪 luin sun aiempaa blogia ja olin ikionnellinen kun löysin tän uuden, monta kuukautta oon jo tätäkin seuraillut mutta nyt rohkenen lähettää ekan kommentin. Ps. Susta ei ikinä uskois miten paljon painat,sun kohdalla todellaki näkee sen miten paino on vaan numeroita. Vasta kirjotit postauksen missä mietit voiko lihava olla urheilullinen, ja voin sanoo että mun silmään ainaki näytät tosi sporttiselta ja siltä että treenaamassa on käyty.☺️

    T. Elisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei passaa jalkojen enää nousta ;). Kivaa että kommentoit, hauskaa että ns vanhojakin seurailijoita jaksaa vielä vaikka mun matka tässä on kovastikin muuttunut :). Ja siis oikeesti kiitos, tuosta viimeisestä. Ihan todella kivasti sanottu, tuli ihan superhyvä fiilis !!!

      Poista

Kiitos kommentista.