tiistai 11. huhtikuuta 2017

Suorituskyky ennen painoa

Ja ulkonäköä, mutten viiti tehdä liian pitkää otsikkoa 😂. Oon huomannut yhden aika radikaalin muutoksen itsessäni lähikuukausina ja varsinkin lähiviikkoina. Mun itsetunto on alkanut nousemaan parantuneen fyysisen kunnon myötä. Mitä enemmän saan voimaa lisää, teknistä osaamista lisää ja kestämistä henkiseltä kantilta lisää, tuntuu että pää ja vointi paranee koko ajan.

Oon tehnyt nyt pari viikkoa jo putkeen pr treenejä eli parantanut treeni treeniltä jotain pientä osa-aluetta ja sekös kuulkaa tuntuu hyvälle. Vaakahan ei ole liikahtanut kiitos hormonitoiminnam mutta arvatkaa mitä, KERRANKIN mua ei stressaa toi kapine. Paino tulee alas kun on tullakseen 💪. Mä otan mielummin nää tulokset tuolla boxin puolella kuin vaihdan niitä vaakatuloksiin ja se on uutta mulle.


Ylläolevan kuvan oisin aikoinaan sensuroinut koska selkäläskit ja maha mutta en enää. Tossa tangossa oli mun sen hetkinen pr tulos tempauksessa (30kg) ja paransin tosta tulosta vielä lisäpainoilla joten musta tää kuva ansaitsee tulla julkiseksi. Piste.

Ihan jos rehellisiä ollaan niin mun persikan pyöreys on ehkä vika asia mun mielessä 🤣🍑. Tai mun mahan koko. Jos mä tällä kropalla tällä tavalla syömällä saan näitä tuloksia edes puoliksi tätä tahtia tahkottua eteenpäin, oon tyytyväinen. Lähinnä mua kiinnostais löytää uudet urheilupökät jotka pysyis treenimenossa mukana 🙈✌.

Eilen tein toisen ennätyksen. Oon varmasti ennenkin kironnut wall balleja sekä blogissa että instassa (hannamv85) mutta eilisen 16minuuttisen aikana sitouduin niihinkin uudella asenteella. Heitin jokaikisen vaaditun heiton vaaditussa ajassa ja jestas et olin jopa vähän ylpee itestäni. En missäön nimessä ole se paras kuntosin mut kehityssuunta on oikea joten olo on ihan pirun hyvä!



Tsemppiä muille ihanille ja muistakaa olla ylpeitä myös niistä pienistä askelista eteenpäin 💖


4 kommenttia:

  1. Ihana kirjoitus! Oma fiilis on paljon tärkeämpi kuin vaa'an näyttämät numerot. Olet upea, nauti siitä! Aurinkoista pääsiäistä :)
    merikapteeninvaimo.blogspot.fi
    www.menaiset.fi/blogit/merikapteenin-vaimo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Kiitos kauniista sanoista 😊

      Poista
  2. Minä en nää mahaa enkä selkäläskejä. Nään rautaa tangossa, kivat kengät ja keskittyneen ilmeen :)
    Kävin ite eilen salilla ja hormonitoiminnasta johtuen vatsaa turvottaa ja olo on plösö. Ällötti oma kuva jokaisessa salin peilissä ja muut salilla olleet naiset oli niin paljon timmimpia mimmejä. Kotia ajellessa mietin, että oon minä kyllä aika pöljä. Piti kattoa tekniikkaa ja suoritusta ja keskittyä tekemiseen niin meikä töllää vaan omia läskejään :D :D Kuinka pöljää se nyt on :D :D Ehkä mää ens kerralla keskityn siihen rautaan ja unohdan ne makkarat :D T: Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo keskitytään rautaan ja fiilikseen. Ei olemattomiin menkkamakkaroihin 😘. Tsemppiä Miia 😊

      Poista

Kiitos kommentista.