perjantai 28. huhtikuuta 2017

Noniiiin sujahtihan se

Paino nimittäin ja alemmas 👌. Välillä pitkäjänteisyys kannattaa näinkin hätähousulla 😂. Piti vaan vähän sitä luottoa kaivella ja hyvä että kaivelin. Hanna oot pro ja oon kiitollinen sun tuesta ja neuvoista! Ollaan nyt kuukausi menty ja mä oon oppinut itsestäni ja ravinnon tärkeydestä kovaa treenatessa ihan mielettömän paljon. Oon ehkä myös oppinut ja totuttanut kehoani pikkuhiljaa tosiaan oikeasti ottamaan hieman suurempaa treenikuormitusta vastaan ja niinkuin toinen mun ihanista tukijoista ja valmentajista eli Laura sanoikin niin eka pitää oppia treenaa ennenkun voi treenata 💪. Väitän olevani tällä hetkellä aika onnekas että oon saanut kaksi noin upeeta ja välittävää tukijaa mun matkalle. Paino oli siis sujahtanut pitkälle alle sataan ollen 99.2kg.



Mä mietin että pitäiskö hommaa kesällä heinäkuussa korttia salille vai heppailemaan.. oon vähän kahden vaiheilla. Salilla vois toisaalta tehdä hyvin tukiliikkeitä crossfittiä varten. Mun yläselkä ja lapatuki on meinaan luvattoman huonossa kunnossa ja oishan se halvempaa mutta en oo piiitkään aikaan ollu taas hepan selässä ja vähän veri vetäis sinnekin. Siinä ratsastaessa se keskivartalo taas kehittyis ja varsinkin syvät lihakset. Tosin painoa on tuohon vielä sen verran etten oikein tiedä sen puolesta jääkö heppailut väliin. Joudun jokatapauksessa heinäkuuhun venaamaan sillä aika ei riitä millään kaikkeen ennenkuin mies vähän lomailee ja pystyy pikkusen enemmän poitsun kanssa temmeltää. Mikäli mulla ei ois vastuuta toisesta ihmisestä ois helpompaa käydä vähän sielläsuntäällä mut pojan kanssa vietetty aika on tärkeempää 💖👍. Se kasvaaki viel niin nopeeta 🤤🙈. On myös ihan höpsö, niinku äiteensä.

On aika siistiä kun oma proggis puksuttaa eteenpäin hyvää vauhtia ja yleisfiilis on oikein positiivinen. Ois kiva jakaa tätä omaa fiilinkiä vaan kaikille ja kaikki samassa veneessä olevat kuulkaa, me niiiiiin onnistutaan tässä kun vaan päätetään. Jokainen omalla tyylillään, kaikki yhtä mahtavina! Uskon että mun asettama 95kilon painotavoite täyttyy helposti aikarajaan eli elokuun loppuun mennessä. Mutta nöyränä meen koko ajan eteenpäin.  Turha lähteä riehumaan kun vielä on kuitenkin oikeasti niin paljon töitä edessä ja vaikka tää ei ole aikaan eikä kiloihin sidottu projekti niin tottakai mä iloitsen jokaisesta menetetystä grammasta minkä oon saanut pois.

Tsemppiä naiset <3 Ja ihanaa vappua.





4 kommenttia:

  1. Onnittelut hyvistä tuloksista. Meikä äänestää heppailua :) Se on niin hyvää treeniä sekä keholle että mielelle. Tulee oltua ulkona ja peruskuntokin kohoaa ihan huomaamatta. Paino ei ole ongelma jos ei ihan pienillä issikoilla aio mennä. T: Miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 😘. Mua kyllä kovasti heppailu houkuttaa. Täytyy vähän pohdiskella ja budjetoida 👌

      Poista
  2. Oi että, mielettömän hienoa! Onnea jatkossakin! :) kyllä tuo vaan lisää motivaatiota niin paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin lisää 👌😁. Kiitos paljon tsempistä 💖

      Poista

Kiitos kommentista.