lauantai 22. huhtikuuta 2017

Hyvän olon perässä

Vaaka piiloon oli aika suora käsky Hannalta eilen💖. Onneksi. Tuntuu että vihdoin joku ottanut ohjat mun järjenkäytölle joka tuntuu aina välillä katoavan 😂👌. No okei mä ihan vähän tällasta käskyä odottelinkin. Käyn ihan liian usein ja stressaan, ja saan kaikennäköisiä ajatuksia päähäni jotka ei todellakaan ole toteuttamiskelposia! Lähinnä hulluuksissani jo ajattelin et jos vaan en söis ihan noin paljon, mutta se olis ollut typerintä mitä voisin tehdä. Plus mä aikalailla luotan Hannan ammattitaitoon ihan todella paljon 👍. Hän selittää mulle miksi niin tehdään ja vaikuttaa aidosti niin ymmärtäväiseltä ja kiinnostuneelta mun voinnista etten kyl tiedä miten päin olla. Tosi onni että löysin hänet. Ehkä silläkin on vaikutusta että oon itse vähän järkevämpi ja jaksan pohtia näitä juttuja myös itse joka kantilta, enkä ihan pelkilteen painon kannalta.



Ruokajakaumaa muutettiin, mutta hyvin vähän. Vähän lisää hiilaria. Ihan pikkusen rasvaa pois. Nyt mun pitää vaan luottaa prosessiin ja antaa hyvän fiiliksen viedä mut kokonaan mukaansa. Täytyy taas muistaa niitä alkuperäisiä syitä miksi mä näin nyt teen. En hetken huuman vaan pitemmän ajan pysyvän hallinnan kannalta. Sanoinkin eilen että tää miten nyt syön on aidosti sellanen helppo mitä vois jatkaa vaikka tappiin saakka. Ainoo kun oppis silmämääräisesti kattomaan ruokansa, mutta toisaalta juteltiinkin yhden ystävän kanssa että eipä toi ruuan punnitseminen ole mulle mikään hankala juttu. Aika luonnollinen jopa nykyään... En tällasta monen kymmenen kilon jojottelua jaksa enää tän jälkeen tehdä, vaan nyt opetellaan oikeasti ne elintavat ja rutiinit mitkä kantaa loppuun.

Tänään crossfitissä on kyykkyä. Etu sekä taka. Aloitettiin viime viikolla sellanen kyykkyprogressio juttu ja tänään jatkuu.. Viime viikolla tein tekniikkatangolla koska takakyykky  sakkaa ja tänään sain saman kohtelun tangon alla. Mulla ei nyt vaan jostain syystä sujunut yhtään. Nöyryyttä ja harjoitusta lisää.



Ilta menee rentoillessa. Kyllä tämä tästä kun antaa sen hyvänolon vaan napata mukaansa 🤗

2 kommenttia:

  1. Innolla odottelen, mitä vaa'an pois jättäminen tuo tullessaan. :) Saitko mitään aikataulua, milloin saat sen taas kaivaa esille, vai mennäänkö nyt fiilispohjalta ja katsellaan sitä sitten joskus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens pe kaivan esille aikasintaan 🙈. Suuuuperpitkä aika mulle kun tottunu ravaamaan. Mutta sääntöjä tottelen 🤣

      Poista

Kiitos kommentista.