Sivut

tiistai 3. tammikuuta 2017

Upea tunne kun kehittyy

Meillä oli eilen crossfitissä tempausta. Tempaus on yksi vaikeimmista mulle jo muutenkin jos se tehdään syvän kyykyn kautta. Mun voimat on tosi koetuksella. Siihen kun vielä lisätään toi tanko käsien varassa niin johan vaikeutuu. Eilen sain silti IHKAEKAA kertaa tehtyä ton nimenomaisen valakyykky osuuden 15kilon tangolla. Tähän asti sitä on hinkattu kepillä ja PALJON. 



En videoi yleensä omia juttujani kun ei kauheesti oo aika viritellä kameraa enkä joka kerta haluu olla valmentajaa häiriköimässä mutta haluun että hiffaatte mistä liikkeestä on edes kyse niin lainasin tuota videota youtubesta.

Se miksi oikeesti tosi paljon tykkään crossfitistä on sen monipuolisuus ja se miten paljon kehitystä tulee aika nopeastikin. Kehitys on myös helppo huomata. Esim verrattuna saliin jossa kehitys nyt on mulla ainakin todella paljon hitaampaa. Tää on nyt myös vaan mun mielipide mutta kuntosalilla itse kunnon kehittyminen ei ihan hirveän hurrattavaa ole eikä muuten ole painonpudotuksenkaan kannalta se optimaalisin laji. Tosin painonpudotus tapahtuu jokatapauksessa keittiössä joten laji kuin laji niin keittiö voittaa joka kerta.

Se tunne vaan kun huomaatkin osaavas jotain mitä et vielä uskonut osaavas on aivan mieletön. Siinä jää kuulkaa takareiden tai hauiksen pikku pullistelut aika kakkoseks meikällä! Niinkin hienoa kun niiden pullistumien havaitseminen tosissaan on 🤗. Eilen oli ihan euforinen olo kun tulin kyykystä tangon kanssa ylös. Yks tavoite lisää tälle vuodelle on vielä saada vähän painoa lisättyä.

Onko teillä jotain mistä saatte kunnon buustia itseluottamukseen? Tai tuleeko hyvä fiilis juurikin haban erottuvuudesta. Nyt positiivisia juttuja kehiin.

PS. Dieetti sujuu erittäin hyvin näin kolmantenakin päivänä 😉

4 kommenttia:

  1. Peruskunto on kuitenkin ihan kaiken perusta ja se ei kehity vetämällä useita kertoja viikkoon sata lasissa. Muista käydä pitkillä kävelyilläkin vaikka se kuinka joskus veetuttaa eikä muka tunnu missään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, mä vihaan kävelyä 😂. Mutta kyllä. Peruskuntoa kandee pitää yllä. Ite oon siinä tosi huono mut teen sen sitten muin tavoin kuin lenkillä 😊

      Poista
    2. http://www.tikis.fi/treeni/peruskunto-mita-hyotya-siita/

      Täältä löytyy hyvä teksti aiheeseen :)

      Poista
    3. Kiitos. Pitääkin tutustua 😊

      Poista

Kiitos kommentista.