Sivut

perjantai 6. tammikuuta 2017

Treenaavan äiskän ateriarytmi

Miten mä oon selvinny jo kuulkaa 5päivää hymy huulilla ja samperin hyvällä fiiliksellä. No en kyllä ihan tiedä. Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa tässä ja yleensä kolmantena päivänä jo vähän tökkii. Nyt tuntuu että ei töki kyllä ei sitte millään. Eilen vedettiin Sampon kanssa megahyväntuntunen jalkatreeni. Puheltiin myös tästä et miks nyt tuntuu niin hyvältä tää dieetti.. vaikee selittää mutta tuntuu et palaset ihan tosissaan vaan loksahti kohilleen.

Eilisen safkat
Tälleen äitinä en tietenkään voi treenailla millon haluan enkä edes syödä millon haluun vaan meillä eletään pojan rutiinien mukaan. Poitsulla on nykyään selkee aikataulu ja hänen aikataulun mukaan elän minäkin. Aamupalan mä saan syödä n. klo 8. Lounaan 12-13 (tää on se pisin väli). Yleensä lounas mulla venyy koska puuhataan aamupv kaikennäköstä ja sillon ei ehdi 😁. Välipala n klo 15. Treenin jälkeen sit päivällinen, usein 18-19 ja iltapalaa vetelen sit klo 21... ateriavälit siis vaihtelee mutta oon kokenut ton 5x syömisen kuitenkin mulle sopivimmaksi.

Onneks nykyään saa nukkua ees semihyvin. Sekin vaikuttaa paljon siihen että pystyn just nyt tähän. Univelkasena on hippasen vaikeempi keskittyä... mihinkään.. Tänään vietän lepopäivää. Oon nyt viime lauantaista saakka kouhottanut menemään joten keho suorastaan huutaa lepoa. Huomenna ois hieroja ja ehkä treeniä. Nyt vähän katon mitä kroppa sanoo. Mikäli tuntuu hyvälle niin annan palaa jos ei niin lepään suosiolla vielä huomisenkin 🤗👍. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.