Sivut

sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Crossfit viikkoni

Ma: lepopäivä

Ti: vuorossa oli tempausta ja over head squattia eli tanko suorilla. Tempausta tehtiin 4x2 eli niin kovilla painoilla kun tuon vaan sai menemään. Ohs tehtiin taas 3x6. Noiden välissä oli pieni tauko. Sitä ennen hyvät lämmittelyt.

Ke: tää oli yks rankimmista seteistä. Eka lämmittelyt ja vähän tekniikkaa tuplahyppyihin. Sen jälkeen oli 7kierrosta joissa 3min sisään tehtiin 5push pressiä, 5csheast to baria ja 30tuplahyppyä. Mikäli tuplat ei onnistu niin 60tavallista hyppynaruhyppyä. Minä jouduin luovuttamaan kolmannella kiekalla hyppynarun kun ei kestänyt lantionpohja ja siirryin air squatteihin. Niitä tuli about 3x10. Kaiken tuon jälkeen olikin vielä iloset 100burpeeta aikaa vastaan. Eli niin kovaa kun pystyi niin 100burpeeta. Olin kuolla!!! Mut niin siistii et jokaikinen tuli tehtyä. Aikaa mulla meni 12.40.

To: ei tääkään reeni se helpoin ollu varsinkaan ton edellisen jälkeen, eli tehtiin 'the chief' 3minuuttia kierros ja niin monta kertaa setti läpi johon kuului 3x rinnalle veto eli power clean, 6x punnerrus ja 9x air squat eli omanpainon kyykky. Minuutti lepoa ja taas mentiin. Yhteensä 5kierrosta. 19minuutta. Henk koht minä sain kasaan 212 toistoa eli 10kokonaista kierrosta ja 32 toistoa päälle. Joka uusi 3min lähti aina rinnalle vedosta.

Pe: lepopäivä 🤔.

La: tiimityöskentelypäivä. Neljän tiimeissä tehtiin 4 eri liikettä 8minuutin sykleissä joiden välissä oli aina 2minuutin lepo. Eli 8minuuttia työtä 2min lepo. Meidän tiimi aloitti 8minuutin soudusta joissa sodettiin niin paljon kaloreita kuin sai. Mä henk koht soudin 100kcal 8minuutissa. 2min lepo. Sitten siirryttiin assault bikeen joka oli hyvin hiittimäinen eli meidän tiimi teki aina 30sek työtä ja seuraavan vuoro. Tästä siirryttiin kelkan vetoon jossa vedit eka kelkkaa ja sitten kävelit askelkyykkyjä. Tästä viimeiseen liikkeeseen joka oli farmikävely kahvakuulat käsissä sillä aikaa kun aina yksi tiimistä veti 30sek skiergolla. Rankka mutta kiva setti 💪.

Su: viikon viimisenä reeninä olikin ensin 4x5 etukyykky niin kovilla painoilla kuin tekniikka antaa periksi 😊. Minä pidin tän puhtaasti tekniikkaharjoituksena sillä keskivartalo ei pysy pystyssä isommilla painoilla. Haluun ensin kunnon syvyyden ja tekniikan, sitten vasta painoa lisää. Loppusilauksena amrap7 eli 7 minuutin aikana niin monta kierrosta kun saa ja kierrokseen kuului 7leukaa 7levypainonostoa ja 7burpeeta levypainolle. Tää setti kyllä oli jo todella tahmee. Tuntuu et koko kroppa on aika jumissa.

Huomenna vielä treenipäivä ja sittan kauan kaivattu lepo. Tuolta näytti mun viikkoni crossfitin parissa. Miltäs treenit kuulostaa 🤔😉👍


4 kommenttia:

  1. Mulla tulee hiki jo lukiessa, aikamoista settiä. Tuntuu etten uskaltais edes kokeilla 😂 Kiitos, sai kyllä hyvän kuvan mitä crosfitissä tehdään😊 -Laura-

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa ihan hullulta, mutta samalla törkeen kivalta! Täällä flunssan kourissa pystyy vaan haaveilee tuommosista kovista treeneistä. Tai ylipäätään mistään treeneistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh toivottavasti flunssa jo helpottanut 😊. Tuo on niin kivaa 👍

      Poista

Kiitos kommentista.