perjantai 23. syyskuuta 2016

Tarvitsen titaanisen selkärangan

Nii kyllä kannattaa aina hehkuttaa... Varmasti muistatte kun kerroin et se unikoulu meni meillä niiiiiin helposti. Joo. No menihän se ja sitte alko hampaiden teko JÄLLEEN. Topiakselle tuli ekat legot jo noin 2.5kk ja siitä lähtien tasasesti hän on niitä kasvattanut jo 8kpl. Nyt alko taas tulemaan ja ilmeisen kipeet on, sillä me juostaan tuolla hänen omassa huoneessa lohduttamassa noin kahden tunnin välein.. bye bye yhtenäiset yöt olihan teitä jo neljä putkeen joten ei nyt enempää tarttekkaan.. 😂😂😂😣😣😣. Oishan se ollutkin vähän liian helppoo.

Äiskä on väsynyt

Nainen hei, mun kahvi on loppu.
Nooo niinkun blogia lukeneet tietää niin mun karkkihammasta alkaa kolottaa välittömästi väsyneenä. Eilen hyvän päätöksen tehneenä oli sitten heti jo vaikeuksia. Teki niiin paljon mieli suklaata mutta niin, onneks kirjotan blogia koska oishan se nyt piiikkasen noloo tulla tänne sillee: joo alotin eilen karkkilakon ja sorruin muuten samantien.. no ei hei kiitos. Enää 28 pv jälellä 😂.

Tiiän et oon itekkin välillä sortunut tähän, mutta välillä ärsyttää kun aloitetaan dieetti, sitä hehkutetaan viikko ja sit tulee vaikee hetki niin sorrutaan heti ja sitten selitellään. Katoin tässä aamutv:stä eilen aamulla kun Jutta oli puhumassa näistä jutuista ja tasan yks lause jäi oikein soimaan mun päähän-> mitäs sitten jos syö koko päivän hyvin ja tasaisesti ja silti himot herää iltasella (haastattelija siis kysyi). Tähän Jutta vastasi kyllä niin tyhjentävästi että siinä vaiheessa vois ees vähän sitä selkärankaa kaivaa esiin. Äh oon niiiin samaa mieltä ja toivon että tuo lause matkassani mun selkäranka kovettui juuri titaaniksi 💪. Nyt kuukausi täysillä sitten yhden päivän relaus ja taas eteenpäin.

Hjuvaa

Miehen pottukasa oikeella, mun vasemmalla

Mä otan varovaiseksi tavoitteeksi päästä kuukaudessa alle 102kilon. Toki jos teen kaiken oikein ja paino tippuu hitaasti niin sit se vaan tippuu hitaasti. Tää viikko mulla on lepoa ja ens viikolla myös liikkuminen rokkaa täysillä. Jes. Ihanaa laihduttaa kun on hyvä boogie 🤗😇.

4 kommenttia:

  1. Hyvä sinä! Mie pidin tänään herkkupäivän (olinhan jo ollut viikon kunnolla :D), mutta söin hillitysti namuja, sen 100g, mitä joku ravitsemusterapeutti salli kirjassaan ja pari keksiä, toivotaan, ettei tämä tuo isoa takapakkia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikai tuo määrä paha ole kun kerran viikossa 😊. Hyvin me tää handlataan.

      Poista
  2. Hanna, antakaa särkylääkettä pojalle yöksi? Meidän oli pakko, koska öistä ei tullut hammaskausina yhtikäs mitään. Suppo illalla pyllyyn ja tuntui että kipu pysyi koko yön pois! :) tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis ollaan tottakai annettu panadolia kun on tarvittu 😚. Se ei vaan kutinaa vie pois. Ja tuolla ne tosiaankin kutisee kun kaikki ollaan tunkemassa suuhun.

      Poista

Kiitos kommentista.