torstai 29. syyskuuta 2016

Oon kuulkaa analysoinu tota mun c&j videota tuossa edellisessä kirjotuksessa niin monta kertaa et järki lähtee. Siis syy miksi, ei ole edes sen videon tarkoitus eli siis tekniikan näkeminen vaan noitten hyllykohtien pureskelu 😄. Mä koitan niin kovaa kuin mahdollista päästä hoikempaan kuntoon että välillä unohdan et oon tosi iso vielä ja projektin massiivisuus saa noilla hetkillä pikku epätoivon valtaan.

Mä en tiedä miksi musta valokuvat on armollisempia... varmaan osaan nykyään huijata itteeni kääntämällä vähän lantioo tai ottamalla tietystä kulmasta. Tottakai koska on sellasia kivampi kattoo kuin sellasta suoraan edestä lösähtänyttä fläbäkasaa. No en jaksa koko ajan kyllä surkutella sillä se ei mitään auta. Mä olen kuitenkin jo hyvällä muutoksen tiellä ja diieettiflow kulkee. Emmä enää kohta oo näin iso 😉.

Superwoman

Latausjuomaa 😅

Tein kuulkaas sellasen tempun että kävin tänään jo klo 7 aamu crossfitissä. Herätys soi 5.30 puurot naamaan ja menoks. Poitsu ja iskä jäi nukkuu. Oli aivan ihana treeni ja universumissa on valmentaja Lauran sanoin kyllä hyvää karmaa, sillä sain ensimmäisen tuplahypyn hyppynarulla IKINÄ!!!!!! Naru meni siis yhden hypyn aikana alta kaks kertaa. Häkellyin tosin niin paljon että aloun vaan hihkuu enkä tajunnu jatkaa josko ois toinenkin menny 😂. Tästä on niin hyvä jatkaa. Mä kyllä huomaan todella selkeen muutoksen mun kunnossa. Jaksan hemmetin paljon enemmän kuormittaa kehoa kuin vielä hetki sitten.


Jaoin mun aamiaiseni myös kahteen osaan sillä en ois jaksanu lounaaseen saakka saati treenata jos oisin vetässy yhdel kertaa. Hyvin toimi jako ja masu kiitti etten ollu vetässy hirveetä settiä ennen viivajuoksu-punnerrus-burpee kuolemansettiä 👍.

Tänään vielä hieroja ja saunomista. Tuskin iltaan sen ihmeempää mahtuu. Hei jo yli viikko herkkulakossa!!!! Ihan sika jees fiilis.

2 kommenttia:

  1. Hyvä sä! Mahtavaa!! Mä kanssa painin ton valokuva-video-ongelman kanssa, ettei tosikaan. Kauhulla odotan loppukuvia nyt päättyvästä valmennuksesta. Kollegat on kehuneet mun hoikistuneen ja ystävistä osa on huomannut samaa, mutta itse en huomaa missään :O Toivottavasti en vaivu epätoivoon kuvia katsellessa :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vitsi et vaivu. Varmasti näkyy eroa vaik joo mä ymmärrän et analysointi piolen on helppo ottaa valta.

      Poista

Kiitos kommentista.