torstai 22. syyskuuta 2016

Oisko herkkulakkoon lähtijöitä?

Mä juttelin tossa toissapäivänä Sampon kanssa tästä mun jumituksesta. Ketoosidieetti unohdetaan ainakin vähäksi aikaa kokonaan sillä mä en uskalla lähteä sille tielle mun migreenin ja jaksamisen takia. Kuitenkin paino junnaa ihan uskomattomasti. Se heittelee ylös alas joka päivä ja monta sataa grammaa.




Tehtiinkin sellanen päätös että herkut ja vapaasyöntipäivä pois ainakin kuukaudeksi. Kerran kuussa saa sit syödä mutta VAAN kerran kuussa. Mä oon itse ihan hyvillä mielin tästä päätöksestä sillä ehkä mä oon sitten syönyt kuitenkin liikaa niitä herkkuja yhdelle päivälle. Liikun niin paljon ettei tässä pudotustahdissa ole enää millään muotoa mitään järkeä. Eilen illalla sitten söin vielä jätskiä ja lakuja ja sanoin näin hyvästit kuukaudeksi hyvyyksille. Seuraavan kerran vapaata syömistä tiedossa 22.10 eli 29päivän päästä 👍👌. Me vietetään silloin myös sitten kolmevuotis hääpäivää miehen kanssa, tosin hiukan myöhässä mut se ei haittaa.

Toinen mikä vielä saattaa painoa jumittaa on hormonit. Raskaudesta ja synnytyksestä on kuitenkin vasta 7kk (tasan itseasiassa) ja epäillään nyt vahvasti mun hormonitasapainon olevan vielä normaalista vähän poikkeava. Mä siis kerään nestettä ihan toisella tavalla kuin ennen ja otinkin nyt aamusta käyttöön käsikaupan nesteenpoistajat. Katotaan mitä nää tekee turvotukselle 😊. En muista miten toimi viimeksi. Oliko ihan höpöä vai auttoko. Nyt nähdään.


Oisko siis seuraa 29päivän ajaksi. Lakkoon kuuluu roskaruoka ja herkut. Peruskotiruokaa siis ei lasketa mukaan?. Mä laitan ittelleni kalenteriin joka päivä muistutuksen klo 16 koska se on mun vaikein hetki päivästä. En tiedä miksi mutta sillon himot iskee pahiten. Plus asensin tollasen laskurin ni sitte voi seurata sitäkin 😂.


4 kommenttia:

  1. Moikka! Mä lähden lakkoon mukaan vaikkakin oon lakkoillut jo 22.8. lähtien (lukuunottamatta paria etukäteen tiedettyä kertaa). Oma valmennus loppuu ensi viikon jälkeen ja sitten pitäisi olla omillaan. Saa nähdä mitä siitä tulee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee. Mä olin jo eilen kovilla mut täst se lähtee 😊

      Poista
  2. Täällä on yksi mukana oleva myös! Takana nyt syyskuun ajan lakkoa ja hyvin on toiminut. Kerran kuukaudessa saa sitten vähän extraa eli 1.10 seuraavaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vähän hienoa. Mulla teki heti ekana päivänä tiukkaa 😂 #noloo.. mut kyl se tästä lähtee. Mulla vähän myöhemmin kaarkkipäivä sit.

      Poista

Kiitos kommentista.