maanantai 19. syyskuuta 2016

Erittäin hitaasti, mutta toisaalta varmasti

Noh. Tänään oli jälleen se virallinen puntaripäivä ja niinkuin eilen taisin mainita ei miinus ollut yhtä iso kuin eilen se olisi ollut. Eli paino on viikossa pudonnut -300g painon ollessa 106.3kg. Onpas ärsyttävää. Pohdin jo päivän muuttamista joksikin muuksi mutta turhaa kai se olisi.


Mitä turhaan kikkailla kun selvästi mun ruokavalio mulla toimii ja paino tulee kuitenkin alaspäin. Vaikkakin kyllä erittäin ERITTÄIN hitaasti mun makuun. Mä oon junnuttanu näissä samoissa kilomäärissä kohta kuukauden. Morjens. Selkeästikään keho ei ihan vielä toimi ku junan vessa mut ehkä se vr sieltä kohta löytyy munkin aineenvaihdunnasta ;).

Mä myös hieman nostin itseni kapinaan sillä Sampo kyllä ehdotti josko kokeiltas ketoosia mutta mä en ole henkisesti niin kova tai valmis kuitenkaan niin rajuun muutokseen. Haluan kuitenkin syödä hiilareita sillä ilman en kyllä jaksa ja sortumiset ois aivan taattuja. Ymmärrän toki Sampon pointin että kiihdytettäs vähän tahtia koska onhan tää surullista :D. Plus itepähän mä hälle tästä hitaudesta marisen että sinänsä :D Ehkä oon sit silleen myös aika mukavuudenhaluinen että silloin tällöin voin myös siellä pizzalla käydä. Kuitenkaan en ole mihinkään muuhun kuin painonpudotukseen tähtäämässä ja sekään ei ole aikaan sidottu. Toki kilon pudotus viikossa ois aika jees, mutta ei selkeästikään nyt multa vaan onnistu.



lenkin jälkeistä mölöö nassuun :)
Käytiin hömpsyn kanssa lenkillä ja herra ei kyl kauheen kauaa jaksa noissa rattaissa märehtiä. Puoli tuntia on aika maksimi, mutta kyllä mulle hiki tulee kun vaan menee mettäpolkuja pitkin. Vielä pystyy kun meillä on tossa lähellä sellanen vaelluspolku mutta talvisin siellä on aina hiihtoladut niin ei asiaa.

Illalla ois taas vähän salia ja hiittiä tiedossa :). Viime viikon liikunnat meni aikalailla muuten 3x crossfit ja 3xs sali plus yks hiitti ja muutama vaunuttelu mut niitähän ei lasketa ;).

Kuka aikoo alkaa kattoo Bull vs. Vertti :). Tänäänhän se alkaa.


2 kommenttia:

  1. On varmasti raastavan hidasta mutta toisaalta kun tietää että toimii... itsellä on aina motivoinu mimenomaan se kun tuloksia tulee mukavaan tahtiin. Nyt kiloja on lähtenyt -4 vajaassa kahdessa kuussa, mikä on hyvin mutta alunperin ajattelin että ne lähtee kuukauden aikana :D mutta parempi näin. Tähän kahteen kuukauteen on mahtunut myös suklaata, tyttöjen iltoja joissa ei viiniä säästellä ja ravintola-annoksia. Ja silti paino on tullut alas. Tämä kai on sitä mitä "normaaalin" elämän sitten tulee ollakin. :)

    Koitetaas ajatella tosiaan niin, että tärkein etttä se paino kuitenkin tulee sieltä alas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä me Samponkin kanssa juteltiin että alaspäin se silti tulee. Myös sitä että raskauden jälkeen taitaa vielä hormonit riehua mun kehossa jolloin nestevaihtelut on aika isoja... Nyt vaan tsempillä eteenpäin ;)

      Poista

Kiitos kommentista.