lauantai 20. helmikuuta 2016

Jos joku sanoo nauti vielä kun voit, one more time ni mä kyllä....

Saan raivokohtauksen... OIKEESTI :D.. Tiedän että lähiomaiset odottaa innolla, kyselyitä tulee siis joka suunnasta KOKO ajan, ja tiedän että joillakin ihmisillä tulee raskauttaan ikävä, mutta nyt alkaa mennä meikällä maku koko hommaan jo ihan täysin. Lasketusta ajasta ollaan 11pv myöhässä, huomenna yliaikaiskontrolli ja pinna on todella kireellä. Miehelle sanoin etten tiedä mitä mä teen jos en käynnistysaikaa saa tiistaille vaan ne pistää mut vielä venaamaan, vaikken käynnistyksestä niin kauhean innoissani olekkaan niin huoli vauvasta ja esim istukan toiminnasta on kyllä kasvanut.


Joka aamu on jotenki jo nyt paska fiilis naisena kun tuntuu että oma kroppa on pettänyt mut ihan täysin, kun ei tää vaan tule täältä. Joka yö supistaa muttei mitenkää vakavasti, mutta kuitenkin silleen että se häirittee unia. Vessassa ravaamisen ihanuus myös tosi jees... En oikeesti tiedä mitä mä sille lekurille itken että saisin varmistuksen että ens viikolla mulla on nyytti sylissä. Onneksi vauva vielä liikkuu ihan järjestelmällisesti ja varsinkin iltajumpat on tyypin käsialaa. Joka aamu mulla on kuitenkin pelko persiissä että liikahda jo ja tönin niin kauan että saan vastauksen.

Sitten nää ihmiset jotka on sillee että nuku ja ole nyt kun vielä voit niin voin sanoo että en halua. Haluan sen vauvan NYT heti ja äkkiä mun syliin. Lupaan että en valita yövalvomisista (enpä) kuhan nyt tulis jo.

Teinkö jo selväks että haluan sen synnytyksen NYT, heti ja nopeesti. KIITOS olen puhunut.


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä. Muuta en osaa sanoa! Kohta sulla on pikkuinen sylissä! Käynnistystä ei tarvii pelätä. Mulla käynnistettiin samana päivänä kun oli yliaikaiskontrolli. Käynnistettiin tipalla ja siitä hetken päästä puhkaistiin kalvot. 5h ja vauva oli sylissä eli käynnistys voi myös olla hyvä kokemus!:)

    T. Kirsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS tästä kommentista NIIN paljon <3. Mä jotenkin niin toivon että tänään olis se päivä kun saan vauvelin syliin. Pelottaa vaan että jostain syystä lääkärit yms ei kuuntele yhtään ja menee jonnekin viikolle 44 tyyliin, mikä nyt tuskin tapahtuu, mutta mun järki on jo mennyt niin maalaillaan nyt vikat pirut vielä seinille. :)

      Poista
  2. Tsemppiä, kyllä se vauveli vielä sieltä tulee! Eikös se niin mene, että hyvää kannattaa odottaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se näin taitaapi olla :) <3

      Poista

Kiitos kommentista.