lauantai 13. helmikuuta 2016

40+5 eikä vauvelia näy

No huhhuh... Kukapa ois taas arvannu että meikälle käy justiinsa niin että kun uhkaillaan ennenaikaisuudella niin minähän sitten menen toiseen ääripäähän ja yliaikaiseksi. Kyllä tiedän että normaalin raskauden kesto on 38-42 viikkoa, mutta kun mulle LUVATTIIN vauva 9.2 niin sitten tämä Lucifer ei pidä omasta lupauksestaan kiinni :D ;). Raivo.

'Oireet' on hävinny, aamusin supistelee muttei mitenkään järisyttävästi ja eilen oltiin vielä elokuvissa ja oikeen hyvin meni. Kävin myös kaverin luona kahvittelemassa ja ens viikoksi on jo parit treffit sovittu sillä mitään ei näköjään oo tapahtumassa. Siskoni sanoikin jo, että voin myöntää itteni lihottaneeni roskaruualla kun mitään vauvaa ei kuulu :D. Kiitti hei.

Mä en niiko jaksa ees enää oikeen odotella, kaikki neuvoo että no nyt nautit ja nukut ja sen sellasta, mutta kun tuntuu ettei ihmiset oikeen hiffaa että enemmän mä siitä vauvasta nauttisin. Siis ihan aidosti nauttisin jopa yövalvomisista ja sosiaalisen elämän menetyksestä tällä hetkellä enemmän kuin sitten tästä raskaudesta :D. Muistakaa vaan että olen nainen ja mulla on oikeus myös mielipiteen vaihtamiseen sitten kun sen aika on ;). Sitäpaitsi oon ehkä tyhmä ja naiivi mutta kun mulla tuo ukkeli on luvannu myös osallistua niin uskon että saan nukkua myös tulevaisuudessa vaikka sitten vähän pätkissä mutta kuitenkin :).

Tekis mieli jo tehdä joku arvonta että minä päivänä tää pulpahtaa täältä ulos ihan vaan mielenkiinnon säilyttämiseksi, mutta mulla ei taida olla mitään kivaa arvottavaa :D. Ite veikkaan että ei oo tulossa vielä ens viikolla ja käynnistykseen mennään. Mielummin haluisin luonnollisen käynnistyksen, mutta sille ei sitten mitään voi.



2 kommenttia:

  1. Paljon paljon tsemppiä viimeisiin hetkiin!! Ymmärrän kyllä, että ei paljoo lepäämiset ja muut kiinnosta, kun nyt haluaa vaan sen vauvan syliin.
    Mukava kun jaksat päivittää blogia vielä. Mielellään näitä sun kirjoituksia käy aina lukemassa. Mulla on vauva nyt 6 viikkoa, ja vihdoin viikko sitten aloitin kaivamaan ruokavaliolla vanhaa kroppaani fläsän alta. Treenaamaan en luonnollisesti oo vielä paljoa alkanut. Pientä lihasten herättelyä vasta. Mut kohta meen taas ja kovaa.. :)
    Jospa pääsisit pian synnyttymään. Pidä meitä ajantasalla täällä tai instassa. :)
    -Eve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä pidän :). EI ole vieläkään paljon merkkejä syntymisestä, ja hermothan tässä jo menee kun haluaa toisen nuuhkuteltavaksi, ei silti auta kun vaan jaksella :). Oi vitsi tiäkkö mä oikein odotan dieettiä tai no sellasta ruokavalioo että saa kaivella sitä hoikempaa olemusta täältä selluliitin ja läskin maailmasta, järkevää mutta toimivaa ja vaunulenkkejä ja SALIA... sali saa odottaa mutta lenkit voi onneks alottaa heti :)

      Poista

Kiitos kommentista.