maanantai 7. joulukuuta 2015

Ärsyttävät kakarat

No hupsheijaa kun on taas aikaa kun oon bloggailun ääreen päässyt tai edes on mitään asiaa ollut. Täällä voidaan edelleen hyvin paksusti (paksummin kuin ennen), vaaka hirvittää neuvolassa joka kerta ja oikeasti nyt odotan jo tosi paljon että nyytin saan käsiini.Noin 8viikkoa jälellä ja sitte se ois taputeltu tämä raskaus.

Otsikkoon: Siis mä menetin eilen ihan totaalisesti hermoni. Niinkun oikeesti. Meillä käy noin eka-tokaluokkalaisia poikia pimpottelemassa ovikelloja ja koputtelemassa ikunnoita ja ovia. Kun avaat tulee perus v*itun homooo, ja haista sitä ja tätä huutoja puskista. Kirjaimellisesti puskista koska ne kakarat juoksee karkuun niihin puskiin. Noh, voin sanoa että kun meikä menetti hermonsa niin raskaana lähdin kotipolvihousuissa perään, siis kyllä polvet paljaana, koska kyllähän mä nyt ne oisin kiinni saanu (jep) ja varmasti saanutkin nimet selville että oisin heidän vanhemmille soittanu millasia idareita he oikeen kasvattaa.

No en saanu kiinni, en edes koiran kanssa jolla vilkkui sinipunainen valo kaulassa (koska kyllähän ne pojat varmasti sitä pelästyy)... Oikeasti kaaduin johonkin hemmetin mätäseen lehtikasaan ja nyt mulla sitten on jotku nivelpussit jalkapöydästä revenny ja polvet ihan mustelmilla ja naarmuilla joka vaan nosti mun raivotasoa :D, oikeesti tää alko mennä jo piinaavan typeräksi touhuksi...

Miehelle karjuin että nyt lähetään autolla perään, koska varmasti löydetään ne. Onneks mun mies on oppinu että tätä hormonihirmua on parempi vaan kuunnella ja lähteä perään. Siis mehän löydettiinkin ne natiaiset autolla ja jotain huusin niille auton ikkunasta ja nehän lähti taas karkuun... No tässä vaiheessa mun mies sano että eiköhän ne pelästyny jo ja lähettiin kotiin... Oikeesti musta tuntuu että sitä alko sen hormonihirviö vaimo jo hävettää ja oli aika varma että kohta on uutisissa etsintäkuulutus kahdesta pedari/hullusta jotka huutelee pikkupojille autosta (kyllä todellakin alkoi tässä vaiheessa itseäkin naurattaa).

Siis tämähän tarina olisi aivan hulvaton ellen oikeesti vieläkin saisi pientä raivon hehkua päälle pimpottelevista kakaroista. Kaikenlisäksi veikkaan että tää meijän oma Lucifer kasvaa ihan täysin samanlaiseksi, sillä kukapa ei joskus lapsuudessaan ole ovia ehkä pimpotellut. MUTTA mikä onkaan aikuisena ärsyttävämpää?. Pliis opetetaan lapset ettei oviin ja ikkunoihin vieraissa taloissa sovi mennä hakkaamaan. Ainoa mikä vakavasti tässä asiassa saa mulla kiehumaan on että se on meijän tulevan pikkuvauvan huone on se minkä ikkunoita ne käy koputtelemassa ja olen jo nyt ylisuojeleva hormonimutsi. :D. Ah kiitos sain avautua. PS. Onneksi on liiketunnistin kamerat keksitty, ja mies joka osaa asentaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista.